שימוש באנימציות לשיפור החוויה באתר שלכם

שימוש באנימציות לשיפור החוויה באתר שלכם

העולם שלנו היום הוא עולם הרבה יותר תזזיתי והרבה יותר מהיר מכפי שהכרנו עד כה.
אנחנו יודעים היום כשאנחנו רוצים להגיע אל ליבו של הלקוח אנחנו חייבים לעשות שימוש במידע מאוד ממוקד, מאוד מדויק ומאוד מרתק ובעיקר קצר וקולע.
הכול חייב להיות הכי מעניין והכי מושך כאשר כל זה מוגבל גם כן לפרק זמן קצר מאוד של הקשב הפנוי שיש לגולש הממוצע.
ואין מהקשב הזה יותר מידי מה שבהחלט יוצר תחרות עזה מי יצליח לכבוש את לב הגולש וינצל את רגעי החסד בהם הלקוח הפוטנציאלי עדיין קשוב.

אנימציות – זה מה שיעצים את החווית באתר שלכם

יש לכם אתר אינטרנט אך הוא לא ממש מצליח להתרומם? רוצים שהגולשים יתפעמו מהאתר שלכם ומכל מה שהוא מציע כאשר הוא יקבל את ההתרשמות תוך שניות ספורות מהרגע בו הוא הגיע אל האתר שלכם? אנימציות. זה שם המשחק וזה מה שיעשה עבורכם את העבודה יותר מכל. האנימציות תורמות הרבה יופי, הרבה אינטראקטיביות וגם צבע וטעם לאתר.
אין השוואה בין אתר שבלוני ודומם לבין אתר פעיל, שמח, שנון, מצחיק וכל מה שרק תרצו כאשר כל מה שקורה בתוך האתר קורה הודות לאנימציות המתחלפות, הזזות והמרתקות.

האנימטור שלכם

אם תכנסו לעובי הקורה בכל מה שקשור לאנימציות תגלו כי מדובר בעולם גדול וקסום. בעזרת האנימציה ניתן ליצור אינספור מוצרים מדליקים ויפהפיים ממש. הסוד הוא בהכנה נכונה של האנימציות, תכנון נכון של כל האלמנטים ועבודה מקצועית, הגיונית, נקייה וגם אופנתית. כי כמו בכל תחום, גם בתחום הזה של האנימציות יש לנו אינספור סגנונות והרבה מאוד אפשרויות ומה שאכן משאיר או אפילו מעלה את האתר שלנו גבוה זהו השימוש הנכון בכל הכלים הקיימים.
כשאתם מחפשים אנימטור עליכם לבדוק מספר פרמטרים וזאת כדי להבטיח כי אכן תקבלו את המוצר שאתם מחפשים, ברמה שאתם רוצים עם היכולות והרצון המקצועיים שרק הוא יכול להעניק לכם.

  1. אנימטור מנוסה – הדבר הראשון עליו חייבים לתת את הדעת זהו רמת הניסיון שיש לאותו אנימטור. ככל שמדובר יהיה באיש מקצוע שצבר ניסיון רב יותר בתחום ועשה קורס של לימוד תלת מימד או כל קורס אנימציה אחר, כך הוא גם ייטיב ליצור עבורכם את המוצר שאתם מחפשים ורוצים.
  2. אנימטור שמכיר אתכם – חשוב לבחור אנימטור שמכיר אתכם ואת המוצר שאתם רוצים למכור.
    אחרי הכול מדובר באנימציה שאמורה לשקף היטב מזווית מחויכת או זווית קלילה אחרת את מה שהאתר שלכם מנסה לשקף.
    אם האנימטור לא יבין את זה, זה לא באמת יעבור ברוח הדברים של האנימציה וחבל שכך.

בכל מה שקשור לאנימציות או בנייה של האתר, לחשוב להיעזר בשירות של סטודיו לבנייה וקידום אתרים כך האתר שלכם אכן יצליח להגיע רחוק.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער