שילוב אנימציות והנפשות באתרי אינטרנט

אנימציות והנפשות

כל עסק שמעוניין שגולשים רבים ייכנסו לאתר שלו מקדיש חשיבה רבה לנראותו של האתר ולתכנים שיהיו בו. הרצון של בעלי עסקים רבים הוא ליצור אתר ייחודי ולכן הם מחליטים לשלב בו אנימציות. מדובר בסוג של איורים שלא רואים בדרך כלל ולכן בדרך זו מבדלים את האתר הזה מאתרים של עסקים מתחרים שפועלים בתחום עיסוק דומה.
בסיס החשיבה באופציה זו היא ליצור שפת דיבור חדשה למותג שמשלבת גם הנפשה של דמויות מוכרות באתר האינטרנט.
ברוב המקרים מדובר בזווית ראיה קומית ולכן היא מעלה חיוך על פניהם של הגולשים שעוברים בין הקטגוריות השונות ונהנים מהעיצוב המרהיב שמוסיף רבות לתחושה שמדובר בעסק מקצועי ביותר.

לאחר שהאתר מוכן מוודא מקדם האתרים שהאתר הספציפי בנוי כראוי ואם התשובה היא חיובית, אפשר להתחיל פעולות של קידום אורגני.
קו החשיבה הוא להעביר בהדרגתיות את מיקומו של האתר קדימה אל ראש העמוד הראשון כאשר הלקוח מחפש אותו באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.
ככל שגולשים רבים יותר ייכנסו לאתר זה בזכות הקידום האורגני, כך הם יחשפו למידע הרב שקיים בו, הן לתכנים, הן לנתונים והן לאנימציות מרהיבות.

קידום אורגני אפקטיבי

כאשר הדירוג של האתר עולה כלפי מעלה, בעלי העסק מרגישים את האפקטיביות של קידום אורגני.
על פי נתוני התוכנה אפשר לראות את הכמות הגדולה של הגולשים שנכנסו לאתר בהשוואה לימים קודמים שבהם האתר הופיע באחד הדפים האחרונים בגוגל ולכן המהפך הוא משמעותי ביותר.
לכל כניסה כזו לאתר יש משמעות כיוון שהגולשים קוראים את המידע הרב הקיים באתר, ואם הוא מעניק להם ערך מוסף הם ייכנסו אליו שוב גם בעתיד.

הזמנות באתר האינטרנט

מעבר לכך הגולשים נחשפים גם להיצע של האתר הספציפי, מכירת שירות או מכירת מוצרים מסוימים.
אם המחיר נראה לגולש כמחיר אטרקטיבי והוא זקוק למוצר זה, הוא מעביר הזמנה באמצעות האתר. בדרך זו החברה מגדילה באופן משמעותי את ההכנסות שלה ודבר זה אשר קורה לעיתים קרובות משנה לטובה את תזרים המזומנים ואת היציבות הפיננסית שלה.
העובדה שהמוצרים מוצגים באופן חד וברור ולעיתים יש גם אנימציה נחמדה ליד כל אחד מהם, מוסיפה רבות לרצון של הגולש להפוך ללקוח.

קישורים חיצוניים

אחת הדרכים ליצירת אופטימיזציה באמצעות קידום אורגני היא לתאם קישורים חיצוניים ולשתול אותם בתוך התכנים באתרים אחרים. בדרך זו יש גולשים רבים שקוראים מידע באתר מסוים בנושא מקביל או נושא אחר לחלוטין וכאשר הם לוחצים על הקישור, הם מגיעים לאתר הלקוח. כך הם גולשים גם באתר זה וקוראים תכנים מעניינים ובנוסף לכך יש להם אפשרות גם לראות את היצע הפריטים למכירה.
בדרך זו האתר מרוויח גולשים חדשים שנכנסים לאתר, לאחר מכן אם הם משאירים ליד ויש אפשרות לקדם אותו למכירה ואופציה נוספת היא שהגולש יבצע גם הזמנה וכך תיוצר גם הכנסה.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער