קורס UI/UX- מה זה בכלל?

צירוף האותיות UI, הוא ראשי תיבות בעולם התוכן של חווית המשתמש. צירופי אותיות אלה קשורים במרבית הזמן לקורס חוויות המשתמש. מה זה קורס חוויות המשתמש? במאמר הבא אנו נרחיב ונסביר לכם במה עוסק בקורס, מה הן דרכי הלימוד שלו ועוד מספר שאלות העולות בהקשרים האלה.

התפתחות המקצוע בשנים האחרונות

קורס ה-UI, הינו בין הקורסים הדומיננטיים והמרכזיים בשנים האחרונות. מסקרים שבוצעו באין ספור אתרים ומוסדות לימוד ברחבי העולם עולה תמונה ברורה וחד משמעית- מדובר באחד המקצועות המתקדמים והנחשקים ביותר בעשור האחרון, עם אחוזי גידול של מאות ובמקרים מסוימים של אלפי אחוזים ברף ההכנסות במקצוע, רף הסטודנטים ועוד.

מה זה UI?

מדובר בכל עולם התוכן שקשור לחוויות המשתמש. ממשק המשתמש הוא כל דבר הקשור לאופן השימוש של המשתמש בכל פלטפורמה דיגיטלית כזו או אחרת. מדובר בתחום שקשור לכל עולם הטכנולוגיה- החל מתחום האינטרנט והנגשת האתרים לגולשים, ממשיך בתחום האפליקציות והפלאפונים שבו חברות ויצרים פרטיים מנסים להתאים את השימוש באפליקציה או במכשיר כמה שיותר טוב, וממשיך ברכבים ובעוד אלף ואחד דוגמאות שקשורות לעולם השימוש של המשתמש. אחד הגורמים שצריכים לקחת בחשבון הוא האינטרס של בעל האתר לדוגמא, וכיצד אני בתור בעל באתר יכול לשלב ולקדם את האינטרס שלי עם יצירת ממשק נוח ונגיד עד כמה שניתן למשתמש באתר.

צעירים והקשר לתחום UI/UX

מחקרים נוספים מצביעים על כך שזהו אחד הנושאים המומלצים ביותר ללימוד כבר מגיל צעיר. אחת הסיבות הבולטות ביותר לכך היא שהדור הנוכחי נולד לתוך עולם הטכנולוגיה, ולכן הוא עשיר בניסיון- בין אם בצורה גלויה או סמויה- ניסיון שנוצא על ידי גלישה בעשרות אלפי אתרים, ועשרות אלפי שעות מול תכנים כאלה או אחרים.

ניצול יתרונות אלה שיש לדור הצעיר על פני הדור המבוגר יותר, יכולים ליצור יתרון נוסף בשוק, ולהנגיש את השוק לנתח רחב יותר של האוכלוסייה. אנו עדים בשנים האחרונות ללא מעט מוסדות לימוד אשר מציעים לצעירים ומבוגרים כאחד, את ההתנסות בתחום המדובר הזה- קורס UI/ UX.

 

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?