קורס מאיה לנוער? והאם זה אפשרי?

קורסי קיץ לנוער

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות אדירה שרק הולכת וממשיכה לתפוס תאוצה, של בני נוער שנכנסים לאט לאט לעולם ההי טק, החל מפיתוח סטארטאפים, קידוד משחקי מחשב ותוכנות. יתרה מכך, בעשור האחרון החלה המדינה לסייע ולמנף כמה שניתן את המגמה הזו, בין היתר על ידי שליחת בני נוער מצטיינים לתוכניות לימוד מיוחדות בגופים מחוץ למסגרות התיכון (אוניברסיטאות ועוד..) ועל ידי הרצאות של גופים חיצוניים. אם כן, מדוע לא "לנצל" את המצב ולאפשר לילדים שלכם להיחשף למשהו שהם אוהבים והם בעלי יתרון ?

מדוע דווקא בני נוער? 

קורס תלת מימד לנוער

בני הנוער, או יותר נכון הדור הנוכחי, הוא דור שגדל ונולד לתוך החידושים והשיפורים הטכנולוגיים. לא בכדי, הרבה מאוד הורים, בצורה די מצחיקה, מסתייעים בילדיהם הקטנים לצורך טיפול בבעיות במחשב ובסלולאר.

 

כיום, ילדים בגילאי הכיתות המוקדמות (א-ד) יודעים לתפעל ולהשתמש במכשיר הסלולארי ובמחשב ברמה גבוהה מאוד, וזאת כנגזרת לכל הנאמר מעלה.

איך תוכנת MAYA ובני נוער מתחבר יחדיו?

קורס מאיה הינו קורס שמכשיר אותך במגוון רחב של נושאים כמו- עיצוב תאורות, אפקטים ובעיקר מלמד את עקרונות הבסיס החשובים ביותר של התלת מימד.קורס אנימציה מאיה לנוער

כל הנושאים הללו ועוד המון אחרים שנלמדים בקורס, הם נושאים שבני הנוער נחשפים אליהם במודע או לא במודע לאורך כל חייהם, החל ממשחקי מחשב, סרטים, פרסומות, מקצועות לימוד בבתי ספר ועוד. אם כן, חזרנו לאותה נקודה שהעלנו בתחילת המאמר- האם קורס מאיה לנוער הוא ריאלי. התשובה חד משמעית- כן !

על עשרות היתרונות שמנינו במאמר, ניתן להוסיף עוד עשרות יתרונות שיש לבני הנוער בתפעול התוכנה במיוחד שהם בגיל צעיר.

מכללת אנימאיה מציעה את האפשרות הזו- קורס מאיה לבני נוער. במסגרת הקורס התלמידים יילמדו ויתמקדו בעיקר בבסיס של אומנות התלת מימד, על מנת ליצור בסיס חזק שיהווה מנוף בהמשך הלימודים. כמובן שרמת הלימוד והדרישות הגבוהות יישארו, והתלמידים יצטרכו להפגין רמת לימוד גבוהה, שתבוא לידי ביטוי לאורך הקורס עם עבודות להגשה. אם כן, התקשרו עוד היום אלינו ועשו צעד חכם ונבון שיסייע לילדיכם.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער