קורס אנימציה משולב: תוכנת מאיה ו3DMAX

השימוש באנימציה הפך היום לנפוץ מאד, בעיקר בקרב מעצבים, מפתחי תוכנות, אנשי מחשבים בכלל וגם גרפיקאים, ואפילו אדריכלים ואנשי שרטוט למיניהם. אט אט הפכו הכלים שעומדים לרשות האנימטורים לפופולריים מאד בקרב כל אלו וגם בקרב חובבנים המבקשים ליצור יצירות אומנות שונות באמצעות אנימציה ממוחשבת ולהעלות אותם לאחת הפלטפורמות לשיתוף העומדות כיום לרשות הציבור הרחב.

תוכנת מאיה

אחת התוכנות המובילות בתחום שזכתה לפרסום גדול בעקבות הצלחת הסרטים הידועים שנוצרו בעזרתה על ידי אנימטורים מוסילים בארה"ב היא תוכנת מאיה. תוכנה זו נחשבת לתוכנה בסיסית יחסית, קלה ללמידה ונוחה לעבודה אך במקביל גם לכלי חזק ורב עוצמה המאפשר פעולות רבות מספור ואיכויות גבוהות ביותר.

תוכנת מאיה נלמדת על ידי אנימטורים ואנשי גרפיקה מקצועיים בבתי ספר ללימוד מקצועות האנימציה הממוחשבת בישראל. בכל שנה נפתחים מספר קורסים ומזמינים את הקהל הרחב, הבקיא בתחום וגם החובבני והלא מנוסה להיחשף אל רזיה של התוכנה ולהשתלב בעולם הקסום של האנימציה.

קורס DMAX3 

מלבד קורס תוכנת מאיה הבסיסי נלמדים בבתי הספר הללו קורסים נוספים שפותחים את שעריהם של אלו המתמחים כבר בתחומי הנישה של האנימציה והגרפיקה או העריכה והווידאו לעולמות חדשים, נוצצים ומרגשים במיוחד. אחד מהם הוא קורס DMAX3 שמתמקד ביצירה תלת מימדית.

כיום עם פרוץ תחום התלת מימד לחיינו ולאחר שסרטים מסוימים הפכו לשוברי קופות ענקיים בעקבות השימוש בטכנולוגיה הייחודית הזו (אוואטר המוכר לכולנו כמובן ורבים אחרים), הפך העניין בתחום לחוצה גבולות ורבים בוחרים ללמוד אותו בצורה מקצועית ולשלב אותו בעבודותיהם וליצור ממנו יצירות קולנועיות או אחרות חדשות ומרעננות.

הבחירה להשתלב בקורסים מהסוג הזה מעניקה למשתתף כלים חדשים שמעולם לא נחשף אליהם, בנוסף יש לו ההזדמנות להתנסות ולפתח את היכולת האישית במרחב למידה פתוח ותומך. המרצים המובילים את הקורסים עומדים לרשות המשתתפים בכל עת ומעניקים להם תמיכה וליווי לאורך כל הדרך, עד למיצוי היכולות ולהבנת כל הפוטנציאל הגלום בכל אחת מן התוכנות החכמות הללו. תוכנת מאיה וקורס DMAX 3 הם ללא ספק המילה האחרונה בתחום הגרפיקה המשולבת באנימציה.

לרישום לקורסים:

קורס מאיה

קורס זיבראש

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?