לימודי תקשורת תנאי קבלה

קורס איור וציור דיגיטלי

אם מקצועות הרדיו, הטלוויזיה והחדשות מעניינים אתכם ותרצו לעסוק בהם בעתיד, אז אחד מהשלבים שתרצו לעבור בדרך לשם הינו לימודי תקשורת.

לימודי תקשורת הינם תואר אקדמאי מוכר ונפוץ ברוב האוניברסיטאות והמכללות אשר ניתן ללמוד אותו כתואר בפני עצמו או במסלול משולב כגון: תואר בתקשורת ועיתונאות, תקשורת וכלכלה, קולנוע ותקשורת, פסיכולוגיה ותקשורת, ניהול ותקשורת ועוד.

מה זה תקשורת?

כיום בעידן המדיה התקשורת הינה מרכיב מרכזי במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים, כלכליים, חברתיים ותרבותיים. התקשורת מסייעת לצורכי המדיה לקבל מידע מהגופים אשר משדרים, ולחברות וגופים גדולים לשדר ולהפיץ מידע אשר הם מעוניינים שיגיע אל היעד. התקשורת משפיעה על חיינו ועד המידע שאנו צורכים, ובתקופה הזו בה התקשורת הולכת ומתעצמת חשוב לדעת איך עובדים איתה ואיך ניתן להשתמש בה לטובה. את התקשורת ניתן לשפר בדרכים רבות גם מהפן המקצועי מבחינת התייעלות ושיפור הטכניקה והטכנולוגיה, וגם מבחינת המסרים שעוברים בה על ידי שמירה על איכות ואמינות והעברת מסרים של סובלנות, שוויון ואהבה. התקשורת כיום ממליכה מלכים בדמות כוכבי רשת אך גם יכולה באמצעות שיימינג או מסרים שליליים גם להרוס חיים של אנשים מסוימים.

מה לומדים בלימודי תקשורת

במהלך התואר בתקשורת תקבלו כלים הנוגעים במחקר ועשייה בתחום התקשורת, תלמדו את רזי המקצוע ובכך תדעו לנתח ולבקר תהליכים תקשורתיים הנוגעים בכלכלה ופוליטיקה המתרחשים יום יום וציבור רחב נחשף אליהם. בנוסף תלמדו איך להפוך את התקשורת לכלי שיווקי, יח"צני או כלכלי ותבינו איך לאפשר לצרכני התקשורת לקבל מסרים איכותיים ומובנים.
המטרה של לימודי התקשורת הינה הענקת ידע תאורטי בנוגע להיסטוריה של התקשורת והבסיס לתפקודה, לצד ידע מעשי פרקטי.
במסגרת לימודי תקשורת במוסדות השונים תלמדו בצד הפרקטי כתיבה עיתונאית, שידורי רדיו, כתיבה שיווקית, צילום, פרסום, תקשורת בין אישית, שיווק, מדיה דיגיטלית, תקשורת המונים לצד לימודי התקשורת לומדים גם תחומים תומכים כגון פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, פוליטיקה, כלכלה, ספרות ועוד.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי תקשורת?

ברוב המוסדות האקדמיים בישראל, תנאי הקבלה ללימודי תקשורת הינם בגרות מלאה בעלת ממוצע מינימום המשתנה ממוסד למוסד ובדרך כלל עומד על 85. בנוסף, חלק מהמוסדות דורשים פסיכומטרי או ביצוע מכינה אך בחלק מהם קיום ראיון אישי הינו מספיק לקבלה לתואר.

לימודי התקשורת הינם כלי מקצועי אשר מהווה כרטיס כניסה למגוון רחב של מקצועות בעולם התקשורת והמדיה אשר בלעדיו הגישה היא קשה ומסובכת יותר. בלימודי התקשורת תרכשו כלים תאורטיים ומקצועיים אשר יסייעו לכם בהשתלבות בתעשייה. התואר הינו בעל רף כניסה לא גבוה, דבר המאפשר לסטודנטים רבים להתקבל אליו ולהיות זכאים לתואר ראשון מקצועי ואיכותי.

המאמר נכתב ע"י – https://yoram.walla.co.il/

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער