לימודי תוכנות עיצוב וסרטי אנמציה גדולים מהחיים

לימודי אפטר אפקטס באנימאיה

תוכנת עיצוב אנימציה היא סוג של תוכנת מחשב המשמשת לעיצוב אנימציה. ניתן להשתמש בו להנפשה דו-ממדית ותלת-ממדית. התוכנה מסייעת ביצירת דמויות מונפשות, חפצים, סצנות ורקעים. זה גם מספק כלים כדי להקל על יצירת הנפשות. כולל לוחות תכנון של אנימציה, שילוב דמויות, כלים ללכידת תנועה ותכונות נוספות שמקלים על אנימטורים לעבוד על הפרויקטים שלהם. הממשק עוזר בזרימת עבודה יעילה עם תכונות שונות כגון רינדור חי וקומפוזיטציה. התוכנה זמינה עבור פלטפורמות ספציפיות כגון Windows ,Mac ולינוקס.

תוכנת עיצוב אנימציה משמשת בכמה תחומי אנימציה, לרבות אפקטים חזותיים, אנימציית הפקה, הפקת סרטים ופיתוח משחקים. הוא משמש גם ליצירת הרצפים המעובדים מראש בסרטי אנימציה ממוחשבת כמו "צעצוע של סיפור" של פיקסאר. הוא שימש גם בפרסומות בטלוויזיה ובכמה סרטוני מוזיקה. תוכנת עיצוב אנימציה כוללת בעיקר ממשק שלוש חלוניות עם התכונות הבאות: באנימציה מסורתית, התוכנה מסייעת ביצירת הדמויות, האובייקטים, הסצנות והרקע המונפש. בסרטי אנימציה ממוחשבת כמו Pixar's Toy Story 2 (1999) ו-Toy Story 3 (2010), הוא משמש ליצירת הרצפים המעובדים מראש. הוא שימש גם במספר קליפים לשירים של אמנים כמו ליידי גאגא ומיילי סיירוס. הממשק עוזר בזרימת עבודה יעילה עם תכונות שונות כגון רינדור חי וקומפוזיטציה.אפטר אפקטס היא תוכנת גרפיקה בתנועה ואפקטים חזותיים. היא משמשת ליצירת גרפיקה מונפשת ואפקטים חזותיים בסגנונות שונים.

נעשה בה שימוש בסרטים הוליוודיים כמו משחקי הרעב, הארי פוטר, ספיידרמן: השיבה הביתה ורבים נוספים.
התוכנה פותחה על ידי Adobe Systems Incorporated.
היא שוחררה לראשונה בשנת 1995 עבור מערכות ההפעלה Mac OS ו-Windows 3.1x. . התוכנה מורכבת משלושה מרכיבים עיקריים: התוכנה עצמה, מספר רב של פלאגינים ומסננים ומערך פקודות המאפשרות אוטומציה. לדוגמה, אפשר ליצור אובייקטים תלת-ממדיים עם כלים דו-ממדיים בסיסיים או להשתמש במחוללי חלקיקים כדי ליצור עננים פירוקלסטיים בתלת-ממד. עם זאת, הוא משמש לרוב לייצור גרפיקה בתנועה מכיוון שהרעיון יהיה בלתי אפשרי בלעדיו.

אם תרצו להתקדם בעולם האנימציה ולהפוך לאנימטורים טובים יותר תוכלו לבצע לימודי אפטר אפקטס  או קורס after effects במכללת אנימאיה

כמה מסרטי האנימציה הגדולים בעולם שהופקו באמצעות מחשב

ישנם מספר סרטי אנימציה ממוחשב שנוצרו בשנים האחרונות. הבולטים שבהם כוללים את הסרטים הבאים:

הרפתקאותיו של טינטין – סרט זה, שיצא לאקרנים בשנת 2011, נוצר על ידי ה-Dreamworks Animation של סטיבן ספילברג. הרפתקאותיו של טינטין עוסק בכתב בלגי צעיר וכלבו שיוצאים להרפתקאות ביחד.

סרט הלגו – יצא לאקרנים בשנת 2014, סרט זה עוסק בפועל בניין רגיל של לגו שמוצא את עצמו היחיד שיכול להציל את עולם הלגו מעריץ מרושע. Big Hero 6 – הסרט הזה יצא לאקרנים בשנת 2014 והוא עוסק בקבוצה של שישה חברים שמנסים למנוע ממוח פלילי להרוס את העיר שלהם עם ההמצאה שלו שנועדה לגנוב אנרגיה מכל מקור אפשרי.

למעלה – הסרט הזה יצא לאקרנים ב-2009 והוא עוסק בחייו של גבר מזדקן שמחליט לסיים אותם בטיסה מהר האוורסט כדי שיוכל לספר לאשתו כמה הוא אוהב אותה שוב.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער