לימודי אנימציה- כל מה שחשוב לדעת

קורס אנימציות

האם אתם בעלי דמיון מפותח מאוד ואתם מכורים למשחקי מחשב? יוצא לכם לשים לב פעמים רבות שאתם צופים בסרט לא רק בגלל העלילה שלו אלא גם כי התאהבתם באנימציה של הסרט? אז אנחנו רוצים לספר לכם סוד קטן, אתם יכולים להרוויח מזה כסף. בכל שנה יותר ויותר בוגרים של קורסים ללימודי אנימציה משתלבים בשוק העבודה הישראלי בתעשיות שונות כמו: תעשיית ההייטק, תעשיית השיווק והפרסום, תעשיית הגיימינג ועוד. גם אתם יכולים להפוך את התשוקה שלכם למקצוע רווחי מאוד.

למי מתאימים לימודי אנימציה?

 לפני שאתם קופצים על הנושא ונרשמים לקורס לימודי אנימציה, בדקו קודם אם תחום האנימציה באמת מתאים לכם ובאמת מדבר אליכם.

חלק מן המיומנויות הנדרשות מאנימטורים הן מיומנויות מולדות. האנימטורים הגדולים בעולם הם בעלי יכולת לזהות כיצד פרטים שונים בעולם האמיתי זזים וליצור את אותן תנועות שזיהו בהנפשות ובציורים.

לימודי אנימציה מתאימים בעיקר לאנשים בעלי תשוקה עזה לאומנות, אנשים בעלי דמיון מפותח ויצירתיות ברמה גבוהה.

אתם מרגישים שדיברנו בדיוק עליכם? אם כן, המשיכו לקרוא.

מהם תנאי הקבלה ללימודי אנימציה?

 ברוב מוסדות הלימוד בארץ, אין צורך ברקע קודם או בהצגת תיק עבודות על מנת להתקבל ללימודים. חלק ממוסדות הלימוד יבקשו ממכם לעבור ראיון אישי ובדיקות מסוימות שיקבעו עד כמה אתם מתאימים ללימודים. חשוב מאוד שתכירו את עצמכם ואת היכולות שלכם כדי להחליט האם הנושא הזה באמת מעורר בכם תשוקה ובאמת מתאים לכם.

מה לומדים במהלך לימודי אנימציה?

 לימודי אנימציה קלאסית מקנים לסטודנטים ידע פרקטי רב שבסופו של יום יעזור להם להשתלב בשוק העבודה הישראלי עם תיק עבודות איכותי. הסטודנטים יכירו את כל תוכנות האנימציה הפופולאריות ביותר, בסוף הלימודים הסטודנטים ידעו כיצד לייצר תוצר בתוכנות האנימציה מההתחלה ועד הסוף.

חלק מן הנושאים הנלמדים במהלך קורס אנימציה הם:

  • פיסול ומידול – יצירה של הדמות, האובייקט או הסביבה.
  • צביעת אובייקט וטקסטורות – לאחר שיסיימו להכין את הדמות או האובייקט, הסטודנטים ילמדו כיצד להפוך אותו למציאותי כדי שיוכל להעביר מסר כלשהו. לדוגמא, אם האובייקט שיצרנו הוא חרב של סמוראי, כאשר נוסיף לו צבעים וטקסטורות יהיו על החרב סדקים, שריטות ואולי גם מעט דם.
  • ריג – לאחר שהפכנו את האובייקט למציאותי, עלינו ליצור לו אזורי שליטה. כך למשל, אם מדובר בדמות של חיה או בן אדם, יהיה עלינו לבנות את השלד הפנימי של הדמות ולסמן היכן נמצאים האזורים שנרצה שהדמות תזיז, בזכות כך כשנגיע לשלב ההנפשה נוכל לשלוט על התנועות של הדמות.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער