כל המידע על אנימטורים

כל מה שצריך לדעת על אנימטורים

אפטר אפקטס היא תוכנת גרפיקה וקומפוזיט בתנועה המשמשת להנפשה ויצירת אפקטים מיוחדים. היא הושמשה בתכניות טלוויזיה, סרטים ופרסומות רבות. זוהי תוכנה נהדרת עבור מעצבים, אנימטורים, עורכי וידאו, וכל מי שרוצה ליצור סרטונים עם אנימציה או אפקטים מיוחדים.

לימוד אפטר אפקטס ילמד אותך כיצד להשתמש ב- אפטר אפקטס כדי ליצור אנימציות מתקדמות או אפקטים מיוחדים שניתן לראות בתוכניות טלוויזיה, סרטים ופרסומות. תלמדו כיצד להשתמש בתכונות העדכניות ביותר של אפטר אפקטס כמו הכלי Character Animator להנפשות דו-ממדיות. תלמד גם על הכלים החדשים לאנימציה תלת מימדית כמו Cinema 4D Lite.

תוכלו ללמוד כיצד לעצב לוגו מאפס באמצעות Illustrator ואז להנפיש אותו ב- אפטר אפקטס באמצעות טכניקות שונות. תלמדו גם כיצד לחבר תמונות סטילס יחד לרצף מונפש ולאחר מכן להוסיף טקסט על גביו עם Adobe Premiere Pro.

מהו תפקידו של האנימטור

אנימטורים הם אנשים יצירתיים שיוצרים רצף של פריימים כדי לתת אשליה של תנועה. הם גם משתמשים בתוכנה להנפשת מודלים דו-ממדיים ותלת-ממדיים. לאנימטורים יש רקע יצירתי חזק הכולל רישום, ציור, פיסול ואומנויות אחרות.

לחלק מהאנימטורים יש תואר באנימציה או באומנויות בעוד שאחרים עשויים להיות אוטודידקטים. אנימטורים עובדים בתעשיות שונות כמו קריקטורות, סרטים ומשחקי וידאו.

בתחזית הקריירה של הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של 2008-2022, הייתה עלייה ממוצעת של 22% בתעסוקה בתחום.

האנימטורים הטובים בעולם

אנימציה היא צורת אמנות שקיימת כבר זמן רב, אך היא ראתה התעוררות בפופולריות בשנים האחרונות.
ישנם סוגים רבים ושונים של אנימציות והמון סוגים של שיטות ביצוע, אם תרצו להיכנס לתחום האנימציה חשוב לשים דגש על בחירה נכונה של מכללה לאנימציה דבר שיכול להיות קשה מאוד לבחירה וחשוב לדעת איזה מכללה מתאימה ביותר לצרכים שלך.

הנה כמה מהאנימטורים הטובים בעולם:

וולט דיסני – וולט דיסני היה יזם ואנימטור אמריקאי שהפך לאחד מיוצרי סרטי הקולנוע המפורסמים בעולם. הוא הקים את דיסני הפקות, שלימים הפכו לאולפני האנימציה של וולט דיסני, ואת חברת וולט דיסני.

פיקסאר – המייסדים סטיב ג'ובס, ג'ון לאסיטר, אדווין קאטמול, אלוי ראי סמית', אלכסנדר שור פיקסאר הוא אחד מאולפני האנימציה הפופולריים בעולם. הם יצרו כמה מסרטי האנימציה הטובים ביותר בעשורים האחרונים. החברה מפיקה סרטים עטורי פרסים מאז 1986 ויש לה ספרייה של למעלה מ-60 סרטים על שמה.

ארדמן אנימציות – החברה נמצאת בבעלות ארדמן אנימציות והיא סטודיו לאנימציה. היא נוסדה בשנת 1972 על ידי פיטר לורד ודיוויד ספרוקסטון. החברה יצרה מספר סרטי אנימציה כמו Wallace & Gromit, Creature Comforts, Shaun the Sheep Movie, Chicken Run ועוד.

דרימוורקס הנפשה – היא חברת הפקות שיוצרת סרטי אנימציה עלילתיים. היא נוסדה ב-1994 על ידי סטיבן שפילברג, ג'פרי קצנברג ודיוויד גפן. היא הבית של כמה מדמויות האנימציה האהובות והמצליחות בעולם כבר למעלה מ-20 שנה, כולל שרק, אלכס האריה ממדגסקר, פו של קונג פו פנדה ועוד רבים.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער