התפתחות עולם לימוד האנימציה

התפתחות עולם לימוד האנימציה

אנימציה הינה תחום מודרני אשר הלך והתפתח עם הטכנולוגיה עד שנהפך לנדבך משמעותי ביצירת סרטים קולנועיים, סדרות טלוויזיה לילדים ומבוגרים ופרסומות לכל סוגי החברות. כיום לא ניתן לדמיין שום יצירה קולנועית או טלוויזיונית אשר לא משתמשת באנימציה ביצירתה ולימודי האנימציה הינם תחום לימודי אשר הולך ומתפתח עם השנים בהתאם לטכנולוגיה המתעדכנת.
בעבר הרחוק תחום האנימציה היה שמור לאולפנים בודדים אשר החזיקו באמצעים, באנשי הצוות ובסבלנות הדרושה על מנת לייצר תנועה מציורים ואיורים אשר בתחילה היו ידניים בלבד ודרשו ציור של כל תזוזה ותנועה של הדמויות. ניתן לראות לדוגמא את סרטי דיסני הראשונים, כגון מיקי מאוס, ולראות כי האיורים המופיעים בסרטים הינם מינימליים ושטחיים מבחינת הירידה לפרטים בהם. העובדה שהסרטים יצאו מוצלחים קולנועית ועד ימינו נחשבים ליצירות מופת, הינה הודות לוולט דיסני, אשר היה אומן על- זמני אשר ידע להעביר את האומנות שלו גם עם אמצעים דלים ופרימיטיביים.

התפתחות עולם האנימציה

עם התקדמות הטכנולוגיה ושיפור יישומי המחשב ניתן היה לייצר אנימציה ממוחשבת באולפנים. הדבר אפשר להפקות הסרטים לייצר סרטים מושקעים ומפורטים יותר אשר נותנים לבמאי יותר אפשרויות להגשמת חלומותיו הקולנועיים.
כיום, עם התפתחות המחשבים המאוחרות, ניתן כבר לייצר אנימציה ממוחשבת אשר יכולה להידמות לצילום ריאליסטי, תוך שמירה על דיוק בהבעות פנים ופרטים דינמיים אך מדויקים אחרים וכל זאת בשימוש במחשב ביתי לא מקצועי.
לימודי האנימציה התפתחו גם הם עם השנים וניתן כיום ללמוד, מעבר להיסטורית לימודי האנימציה והבסיס ליצירת אנימציה קולנועית, גם יצירת אנימציה מתקדמת ומודרנית אשר עומדת בסטנדרטים של אולפני הקולנוע הגדולים ביותר. הכלים אותם ניתן ללמוד בלימודי אנימציה הינם זהים או מקבילים לכלים הנמצאים בשימוש ברחבי העולם המקצועי והטכניקות הנלמדות מעניקות כלים אשר ישימו את הסטודנטים על המפה ויתנו להם אפשרות אמיתית לפצוח בקריירה עצמאית כמעצבים או יוצרי אנימציה או כשכירים באולפני קולנוע, ערוצים מסחריים וחברות ההפקה השונות.

הרשמה ללימודי אנימציה

על מנת להירשם ללימודי אנימציה אין צורך בידע מקדים או לימודי הכנה אך כמובן שכל ידע אשר תביאו אתכם יהווה יתרון ויקל עליכם את קליטת החומר. כחלק מלימודי אנימציה ניתן ללמוד אנימציה קלאסית, אנימציה תלת מימד, הדמיות שונות, עריכת וידאו, פיסול דיגיטלי ועוד תחומים רבים אשר נמצאים בשימוש בעולם האנימציה.
תחום האנימציה הולך ומתפתח ללא הפסקה, וכל עדכון או שדרוג אשר יוצא לאור במערכות היצירה והגרפיקה, מאפשר לאנימטורים לייצר אנימציה בצורה מתקדמת, מדויקת וחלקה יותר.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער