הסיפור הבין לאומי של סרטי תלת מימד ואנימציה

אנימציה תלת מימדית

קורס אנימציה בתלת מימד הוא הזדמנות מצוינת ללמוד כיצד לעצב, ליצור ולהנחיל מודלים תלת מימדיים של כל דבר שתרצו – מדמויות ועד כלי רכב, מבנים וסביבות שונות.
הקורס גם נותן לך את ההזדמנות לעבוד עם תוכנה מיוחדות בתעשייה כמו מאיה או 3D-MAX, מה שיקל עליך למצוא עבודה בתחום זה בהמשך הדרך.
קורס תלת מימד יציג בפניכם את עולם העיצוב התלת מימדי, האנימציה והרינדור בתלת מימד. תלמדו כיצד ליצור מודלים ואנימציות תלת מימד בתוכנה כמו מאיה, תוכנה מקצועית בתקן התעשייה לאנימציה תלת מימדית. תלמדו גם איך לעבד את העבודה שלכם באמצעות תוכנות מיוחדות.

כגון V-Ray, תוכנת עיבוד תלת מימד מקצועית בסטנדרט התעשייה. התוכנית מתמקדת בטכניקות אנימציה דו-ממדיות ותלת-ממדיות כדוגמת טכניקת סטופ מושן, הנפשת בובות וחבלול.
התוכנית כוללת גם היכרות עם קומפוזיציה דיגיטלית. בסוף קורס זה תיצור את סרט האנימציה הקצר הראשון שלך באמצעות תוכנת אנימציה מקצועית כמו מאיה.
אנימציה תלת מימדית היא מיומנות חדשה שכל אחד יכול ללמוד. היא אחת הפופולריות והמבוקשות ביותר כיום.

תחום האנימציה התלת מימדית בישראל

אנימציה תלת מימדית היא תחום צומח בישראל וכך גם בשנים האחרונות. זהו תחום מאוד תחרותי עם הרבה אנימטורים מוכשרים הנמצאים בו.

נכון לשנת 2012, ישנן למעלה מ-100 הפקות קולנוע וטלוויזיה בישראל. בישראל יש תעשיית קולנוע פעילה מאוד והיא אחת המדינות המובילות בתחום הקולנוע העולמי.

רבים מהסרטים הגיעו לשווקים בינלאומיים, ובמאים ישראלים רבים זכו בפרסים בפסטיבלים יוקרתיים ברחבי העולם. שנה טיפוסית לקולנוע הישראלי עשויה להפיק עד מאתיים סרטים, רובם מופקים בתקציבים נמוכים על ידי יוצרי סרטים עצמאיים עם גב כלכלי מינימלי מתאגידים גדולים או סוכנויות ממשלתיות.

סרטי אנימציה בין לאומיים

אנימציה וגם אנימציה קלאסית עברו דרך ארוכה בעשורים האחרונים. הם הפכו מצורה של בידור לילדים לצורת אמנות שמבוגרים יכולים להעריך אותה. תעשיית האנימציה שווה כעת 200 מיליארד דולר והיא רק הולכת לצמוח בעתיד.

סרטי האנימציה הבינלאומיים מקבלים התעלמות לעתים קרובות על ידי אנשים בוגרים מכיוון שהם מניחים שסרטי אנימציה הם רק לילדים ולא טובים כמו סרטי לייב אקשן. עם זאת, זה לא תמיד נכון ומדוייק, יש שם כמה סרטי אנימציה מדהימים באמת שראויים להכרה עמוקה יותר ובעלי מוסר השכל חשוב ומלמד.

סרטי אנימציה בינלאומיים קיימים כבר זמן רב. הם משוחררים בשפות שונות ונצפים על ידי קהלים בכל רחבי העולם. סרט האנימציה הבין לאומי הראשון שוחרר בשנת 1926, "הרפתקאות הנסיך אחמד" והוא נכתב, והופק על ידי לוטה רייניגר בגרמניה. סרט זה נחשב כיום לסרט האנימציה העלילתי העתיק ביותר ששרד בעולם.

סרט האנימציה הבינלאומי הראשון שזכה בפרס האוסקר היה ב-1937 על "שלגיה ושבעת הגמדים" של וולט דיסני.

דיסני זכו בפרסי האוסקר הבאים:

-תכונת האנימציה הטובה ביותר

-סרט האנימציה הקצר הטוב ביותר

-סרט האנימציה הטוב ביותר של השנה

-סרט האנימציה הקצר הטוב ביותר של השנה

-סרט האנימציה הטוב ביותר של השנה

-הבימוי הטוב ביותר בסרט אנימציה.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער