דיסני תפיק סדרת אנימציה בירושלים בתוכנת מאיה

שוק האנימציה בארץ רותח. ההודעה שנמסרה הבוקר כי דיסני תפיק סדרת אנימציה בירושלים ממשיכה מגמה שהתחילה לפני מספר חודשים במיזם לקולנוע בירושלים שהתחייב להשקיע 7.5 מיליון שקל בשלוש הפקות אנימציה בינלאומיות, שתי סדרות טלוויזיה וסרט קולנוע. כל זה בנוסף לתמיכה שהעניק בשנים האחרונות לחמישה סרטי אנימציה ישראליים ובנוסף לתמיכתו בהקמת אולפן אנימציה מקצועי. את סדרת האנימציה של אולפני דיסני תפיק בישראל חברת האנימציה "סנובול" .

סדרת האנימציה השנייה "פולרייזרס" (polarizers) תופק בשיתוף בין חברת אופרייטינג רום הישראלית וטכניקולור , תאגיד המדיה והתוכן האמריקאי המפורסמת. חברה נוספת שתשתף פעולה בפרוייקט זה היא "נלוונה" הקנדית שחתומה על להיטים כמו "בקוגן". פרוייקט נוסף של "סנובול" הוא סרט אנימציה בתלת מימד , "קונג", ייבימו אותו שני יוצרים אמריקאים מנוסים בארי קוק שהיה אחד מצמד הבמאים של הסרט "מולאן" ואיאן מקיי שעבד כמעצב אמנותי בסרט "הנוקמים".

הסרטים כאמור יופקו באנימציה תלת ממדית בתוכנת מאיה , התוכנה המפורסמת והמובילה בעולם בתלת מימד. בתוכנה זו הופקו הסרטים: שרק, מכוניות, רטטוי, מלחמת הכוכבים, גברים בשחור ועוד…

המיזם לקולנוע בירושלים התחייב להשקיע כ 35 אחוזים מהסכום שיוציאו חברות ההפקה הזרות בעיר בשנתיים הקרובות. לדברי מנכ"ל המיזם, יורם הניג, הסכום מוערך ביותר מ 20 מיליון שקל.

ההשקעה היא שלב נוסף בתוכנית של המיזם לתמיכה בהקמת תעשיית אנימצייה בישראל.

אם אתם מעוניינים להצטרף לחגיגה ביום ראשון 21/6 יפתח קורס מקצועי בתוכנת MAYA

הקורס מיועד ל 7 תלמידים בלבד והוא יתקיים בסינמטק תל אביב.לפרטים נוספים חייגו: 077-8039771 או צרו קשר

קראו עוד אודות מכללת אנימאיה: מכללה לאנימציה.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער