איך לקדם אתר באמצעות אנימציה?

בעלי עסקים שרוצים לבנות אתרים ולקדם אותם מתקשים להבין לפעמים כיצד עובד האינטרנט ולמה חשוב לקדם אתר, ולמה מקדמי האתרים שלכם מבקשים מכם להכניס ולהזין תכנים מסוימים כי "הם טובים למנועי החיפוש". ההסבר הכי טוב לכך הוא שאינטרנט פועל על פי ביקוש והיצע של גולשים, ומנועי החיפוש שמובילים אותם מאתר לאתר "קוראים" את ההעדפות שלהם ומתאימים להם את תוצאות החיפוש שהם מעדיפים. לכן, כדי ללכוד את תשומת הלב של מנועי החיפוש יש למשוך אותם אליכם בעזרת תוכן ייעודי ומותאם לקידום האתר.

מהו קידום אתרים ולמה הוא חשוב לעסק?

הלקוחות שלכם מוצאים את האתרים שלכם במנועי החיפוש בדרך כלל. קידום אתרים במנועי החיפוש בנוי על בסיס ההנחה שאתרים ומנועי חיפוש זקוקים זה לזה ולכן הם גם מותאמים ומתואמים אחד עם השני. בפשטות, כדי להיכנס למצוא אתרים במנוע חיפוש הוא צריך לדעת לחפש אותם ולכן הבוטים שלו מתוכנתים כך שיידעו למצוא אותם על פי מאפיינים מסוימים. מנועי החיפוש מאתרים למחפשים את אותם מאפיינים ומטמיעים אותם באלגוריתמים שלהם על פי הפופולריות המוכחת שלהם אצל הגולשים. האתרים עצמם רוצים להימצא ולהופיע כמה שיותר גבוה ברשימת תוצאות החיפוש ולכן הם מתאימים את עצמם לדרישות של מנועי חיפוש, לאחר ששקללו את ההעדפות של הגולשים. בגלל זה, אחת לתקופה המנועים משנים מדי פעם את הקריטריונים שלהם לפי העדפות הקהל לתכנים מסוימים. כיום תוכן איכותי, מועדף ופופולרי זה כולל לא רק מלל אלא גם וידיאו וסרטונים שונים, כולל אנימציה. אם אתם רוצים להבין למה שימו לב איך גם אתם מחפשים כל הזמן סרטונים מעניינים של אירועים אקטואליים או סרטוני פרסומת או סרטונים ביתיים של גולשים.

איך ניתן לקדם אתר באמצעות שילוב אנימציה באתר עצמו?

וידיאו וסרטונים משמשים אותנו לכמה מטרות והם מועלים לאינטרנט בכל מיני פלטפורמות ייעודיות לכך. אנחנו מכירים את טיק טוק ויוטיוב, את הסרטונים בטוויטר ובפייסבוק, ויש גם את הסרטים שמפיקים באופן יזום ומתוסרט למטרת תדמית ופרסום. בין כל אלה זוכה להצלחה גדולה בשנים האחרונות האנימציה, משום שהיא הרבה יותר יצירתית מצד אחד, ומצד שני גם יותר קלה להפקה וזולה משמעותית. יש תוכנות רבות לאנימציה שמשרתות את היוצרים ולכן העלויות שלה הוזלו בהרבה מאשר בעבר. כמו כן, יש פחות שכר שצריך לשלם לצוות הפקה רגיל שעובד על סרטים רגילים עם שחקנים ומצלמות בלוקיישנים שונים, ולכן קל להפיק סרטוני אנימציה למטרות עסקיות ומסחריות כשיושבים בסטודיו ועובדים לפי תסריט. אנימציה גם הרבה יותר מהירה ונחשבת לאיכותית ולכן גוגל ומנועי חיפוש אחרים אוהבים אותה ומקדמים את האתרים שמעלים אותה אליהם.

איך זה מסייע בשיווק העסק?

באנימציה אפשר לעשות הכל, ובעיקר בהומור. היום הומור הפך לפופולרי משום שזאת תכונה מוערכת אצל הלקוחות שלכם, במיוחד כשיש בו קריצה מסוימת להקשרים חברתיים ותרבותיים. אף אחד לא אוהב הטפות כבדות ורציניות מדי ואם זה כולל נתונים רבים שיש להתוודע אליהם קורה שהמסר פשוט לא עובר בצורה רגילה. אנימציה מצליחה להתמודד עם זה טוב יותר משום שהגרפיקה עובדת גם על הזיכרון החזותי והיא מעבירה מידע בצורה שקל יותר לזכור בצורה כזאת. לכם זה טוב כי כך אתם גם מטמיעים את המותג שלכם בקלות רבה יותר. אם יש לכם יוצרים טובים שיכולים להעביר הומור או מידע בצורה תמציתית ומרוכזת זה גם זוכה לשיתופים רבים יותר ולפופולריות, וזאת המטרה של סרטונים למעשה – להפוך לוויראליים ולהמשיך בפרסום שלכם מבלי שתצטרכו להשקיע עוד.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער