סרטי האנימציה כובשים את המסכים ב-2016

עדין מוקדם לסיכומים של סוף שנה אך כבר עכשיו אי אפשר להתעלם מעובדה אחת ברורה וחד משמעית. סרטי האנימציה שהוקרנו על מסכי הקולנוע השנה וביניהם: "החיים הסודיים של חיות המחמד", "אנגרי בירדס", "מוצאים את דורי" , "קונג פו פנדה 3" ו "זוטרופוליס" היו הריווחיים ביותר בתעשיית הקולנוע. בלוקבאסטרים שניצחו את כל הסרטים האחרים בהוליווד.

בסוף השבוע האחרון הסרט "החיים הסודיים של חיות המחמד" , שהופק ע"י אולפני אילומיניישן, גרף 103 מיליון דולר, והדיח סרט אנימציה אחר "מוצאים את דורי", שישב בראש הטבלה במשך שלושה שבועות. לשם השוואה, בשנה שעברה שבעה סרטי אנימציה הצליחו לגרוף יותר מ 100 מיליון דולר כאשר רק שניים מתוכם "הקול בראש" וה"מיניונים" הפכו ללהיטי ענק. השנה כבר היו חמישה בלוקבאסטרים (חיות המחמד, מוצאים את דורי, אנגרי בירדס, קונג פו פנדה 3 וזוטרופוליס) שסך הכל חצו את קו המיליארד דולר ואנחנו רק בחודש יולי.

להיטי אנימציה נוספים בקנה – "עידן הקרח", "מואנה" – סרט נסיכות חדש ומדובר של דיסני, "טרולים" של אולפני דרימוורקס ו "Sing" עתירת כוכבים של אולפני אילומיניישן.

סרטי האנימציה שהפכו ללהיטים הופקו בתוכנות רבות שהבולטות ביניהן: תוכנת מאיה , זיבראש ואפטר אפקטס. תוכנת מאיה הינה תוכנת האנימציה הפופולארית ביותר בעולם. בתוכנה זו הופקו הסרטים: שרק, רטטוי, מכוניות, הארי פוטר, שר הטבעות, מלחמת הכוכבים ועוד… זיבראש היא תוכנה לפיסול דמויות (הדמות המפורסמת ביותר שנוצרה בתוכנה היא אווטאר) ואפטר אפקטס זו תוכנת האפקטים המובילה בתעשייה.

את כל התוכנות המקצועיות לאנימציה תלת מימדית ועריכת אפקטים תוכלו ללמוד בסינמטק תל אביב במכללת אנימאיה על ידי המרצים המקצועיים ביותר. והכי חשוב! 12 תלמידים בכיתה מה שמאפשר לימודים עם יחס אישי לכל אחד והתקדמות מהירה. אצלנו לומדים באווירה ביתית , מפרגנת ותומכת וסוף כל קורס, אתם תצרו תיק עבודות מקצועי שיוכל ללוות אותכם במציאת עבודה. ללימודי אנימציה אין צורך בידע קודם. יש קורסים לנוער וקורסים לבוגרים/ חיילים משוחררים על חשבון הפקדון כולל מתנה שווה ביותר.

תתקשרו עכשיו ל- 077-8039771 ותתחילו להגשים את החלומות שלכם.

מצורף טריילר מתוך סרט האנימציה הריווחי ביותר השנה:

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער בפסח