קורס פיתוח אפליקציות לכל אחד | אנימאיה

מסתבר כי אחד מכל שני ישראלים פיתח או רוצה לפתח אפליקציה, מה שהופך את תחום פיתוח האפליקציות לאייפון, אנדרואיד וסמארטפונים בכלל, לתחום הנחשק ביותר כיום. בתחום אפשר למצוא ילדים, מבוגרים, אנשים שבוחרים לפתח אפליקציות כקריירה שנייה… בקיצור- כולם רוצים לפתח אפליקציות!

לא קשה לתכנת אפליקציות, ובכל זאת, כמו בכל תחום, דרוש ידע בסיסי ומקדים שניתן לרכוש בקורסי פיתוח אפליקציות שונים שקמו בתקופה האחרונה ברחבי הארץ במכללות, אוניברסיטאות, ובתי ספר פרטיים. למרות המגוון הרחב של מוסדות הלימוד הקיימים היום המעבירים כיום קורס לפיתוח אפליקציות, הביקוש עולה על ההיצע, וישנם כיום יזמים, מנהלים ואנשי עסקים רבים הזקוקים למפתחי אפליקציות כשאין מספיק מפתחים בפועל. לכן, אם בכוונתכם ללמוד את מקצוע העתיד- זה הזמן.

 

מי מפתח אפליקציות?

 

קחו לדוגמה את קהילת ההיי-טק שהייתה בשיאה בארץ בתחילת שנות האלפיים. רבים מהם, בעלי ידע נרחב בעולם המחשבים ובסביבה האינטרנטית, זנחו את מקצועם הקודם והסבו את עיסוקם למען פיתוח האפליקציות, ולא בכדי. פיתוח אפליקציה אינה דורשת הרבה זמן (שיכדוע בעולם המודרני הינו משאב שלא יסולא מפז), התגמול עליה רב ויכול להגיע לסכומים של יותר מתשעים אלף דולר, ולכבוש את העולם כולו!

 

בין הניגשים ללמוד את תחום פיתוח האפליקציות ניתן למצוא גם כאלו הבאים מתחום בניית האתרים. אלו שואפים להרחיב את עיסוקם, ולתת ערך מוסף ללקוחותיהם. היום, כמעט ולא תמצאו אתר שלא קיימת לו אפליקציה, או שהוא מותאם למובייל- וזאת משום שצריכת האינטרנט שלנו דרך הטלפונים הניידים עצומה, ועולה בהתמדה מדי יום.

 

קורס לפיתוח אפליקציות

 

בכדי להצליח להתפרנס מפיתוח אפליקציות- צריך לעבוד קשה. בקורסי פיתוח אפליקציות יילמדו אתכם כיצד למקסם את הרווחים: בין אם בעזרת נתינת תשומת לב לחויית המשתמש, לעיצוב האפליקציה עצמה, או בקורסים העוזרים לכם לשווק את האפליקציה לעולם הרחב. ישנם גם לימודים וקורסים בישראל ייעודיים לפיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד.

 

עלות הקורסים לפיתוח אפליקציות משתנה בהתאם להיקף ההכשרה. קורס מקיף עומד על מחיר של כ20 אלף שקלים, קורס הסבה למתכנתים יעלה כ10 אלפים שקלים, קייטנת פיתוח אפליקציות לילדים תעלה כ1500 שקלים בלבד.

אז בין אם אתם רוצים להביא את החלום שלכם למציאות, או בין אם אתם רוצים ללמוד את מה שכולם מדברים עליו- קורס פיתוח אפליקציות הוא המקום בשבילכם!

 

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער