קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד- שוק בתנופה

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד נעשה פופולרי יותר ויותר בעת האחרונה. אומנם היו אלו אפל ששלטו בעולם המכשירים החכמים זה זמן רב, וידם הייתה על העליונה בתחום מסכי המגע, אך מאז שמערכת ההפעלה של גוגל נכנסה לתחרות- היוצרות התהפכו.

היתרון הגדול של מערכת ההפעלה של גוגל, הלוא היא אנדרואיד, אל מול מערכת ההפעלה של הייאופן, הלוא היא IOS, היא באפשרויות השימוש. בעוד מערכת ההפעלה של אפל מתאימה אך ורק למכשירי האייפון, מערכת ההפעלה של אנדרואיד מתוכנתת לעבוד על מגוון רחב של מכשירים סלולריים חכמים, ובכך מאפשרת נגישות רבה יותר לאפליקציות המתוכנתות דרך מערכת הפעלה זו.

לכן, לא מפתיע כי בעת שוטטות ברחבי האינטרנט, אנו נתקלים ביותר ויותר פוסטים בפורומים שונים המכילים את הנוסח: "שלום, אני מחפש/ת קורס ללימוד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד… מישהו יודע לאן כדאי לי לפנות?"

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

עם הכרת השוק החדש, והצורך ההולך וגובר במתכנתי אנדרואיד, נפתחו קורסים רבים ללימוד פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הן במכללות ובתי ספר פרטיים, והן במוסדות להשכלה גבוהה. הקורסים פונים בעיקר לאלו שבאמתחתם ידע בסיסי בתכנות, וחלק מהמוסדות אף מתנים את ההשתתפות בקורס בראיון אישי.
רוב הקורסים המוצעים בנויים ממספר חלקים, כאשר כל חלק מוקדש לתחום אחר בלימוד פיתוח האפליקציה. החלק הראשון של הקורס בכל אחד ממסודות הלימוד ללא יוצא מן הכלל מוקדש ללימוד שפת הJAVA, ומתמקד היכרות וניסיון מעשי עם השפה. החלקים הבאים ילמדו את המשתתפים כיצד לפתח אפליקציה בפועל, כיצד לעצב אותה, וכיצד לשווקה.
בסיום הקורס יקבל כל תלמיד תעודת סיום מטעם מוסד הלימוד, ויוכל להשתלב במהירות בשוק העבודה בתחום פיתוח האפליקציות והמכשירים החכמים.
קרא עוד:

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער