קורס פיתוח אפליקציות בצפון | אנימאיה

אם אתם תושבי צפון הארץ התרים אחר מקצוע משתלם והולכים לאיבוד – הרשו לנו לספר לכם על תחום לימודים מבטיח, עכשווי ומרתק: פיתוח אפליקציות לסמארטפונים ולמכשירים כמו אייפד.

קורס פיתוח אפליקציות הפך בשנה האחרונה לאחד ממקצועות הלימוד הנחשקים ביותר, היות והביקוש לפיתוח ותכנות אפליקציות חדשות עבור חברות ואנשים פרטיים רק הולך ועולה, והיצע המתכנתים לא עולה בהתאמה.

 

פיתוח אפליקציות- עם הפנים לעתיד

התקופה הנוכחית מתאפיינת בשינויים דרמתיים בתחום התעסוקה והקריירה. התאוצה הטכנולוגית האינסופית כמעט מביאה איתה שינויים מהירים בצרכי כוח האדם בשוק. למעשה כיום ישנם מקצועות רבים שנחשבו לפופולאריים עד לפי זמן לא רב – למשל טכנאי וידיאו – ושפשוט פסו מהעולם. מקצועות אחרים, נחשקים במיוחד, הופכים ל"המוניים" ולכן אין בהם די פרנסה לכולם (למשל – רק בשנת 2011 ניגשו1,995  בוגרי לימודי משפטים לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין!). יש גם תחומי לימוד והתמקצעות (כמו רפואה לגודמה) המציבים רף גבוה מאוד כדי להתקבל ללימודיהם, וגוזלים שנים רבות של עבודה קשה בטרם מצליח בוגר הלימודים להרוויח מהם משכורות ראויות.

גם חבירה לסטארט-אפים, שהייתה כה נחשקת רק לפני כ-15 שנים, הפכה זה מכבר לפחות ופחות מבטיחה וליותר נדירה להשגה, ושוב ושוב מוצאים עצמם אנשים בצמתי חיים, תוהים לאן לפנות עכשיו ומה ביכולתם ללמוד ולעשות בכדי לעסוק בתחום שיניב שכר הוגן, תנאי עבודה הולמים ואפשרויות קידום. חיים באזורים המרוחקים מעט ממרכז הארץ, למשל בצפון, מקשים אפילו יותר על בחירת כיוון הקריירה. הפתרון המסתמן בעבור מי שאינו מוצא את דרכו בשוק העבודה והקריירה הוא התמקדות בתחום חדש יחסית, שכרגע הינו מבוקש ו"לוהט" במיוחד.

 

קורס לפיתוח אפליקציות- עבודה מובטחת

אם רק עכשיו סיימתם את לימודיכם, לא משנה באיזה תחום בחרתם ואם יש או אין בו היצע עבודה כרגע, תוכלו לבחור להתמקצע בכיוון עכשווי, מרתק ומשתלם, שיאפשר לכם ראשית – מציאת עבודה מיידית ומכניסה מיד עם סיום הלימודים (קצרי המועד), ושנית – התמקדות במקצוע עדכני ומבוקש, שאותו תוכלו "לשדרג" עם הזמן וללמוד הלאה פשוט "תוך כדי תנועה". הרי כולנו בעלי סמרטפונים וזקוקים לאפליקציות חדשות וטובות בעבור האייפון או האנדרואיד שלנו ולכן גם ברור לכל כי כבר עתה, וכן בשנים הבאות, קורסי תיכנות ופיתוח אפליקציות למכשירים יעניקו ללומדים בהם עבודה נחשקת ומתקדמת, וידע הרלוונטי ביותר לתקופה ולביקוש הקיים בשוק העבודה.

 

קורס פיתוח אפליקציות בצפון הארץ מיועד לכל דורש. הוא מתאים הן לחסרי רקע בתחום, למעוניינים בהסבה מקצועית, לסטודנטים (גם כאלו שטרם סיימו את לימודיהם), למתכנתים מנוסים שרוצים גם ללמוד לבנות אפליקציות, לבעלי מקצוע המעוניינים לבצע הסבה, לחיילים משוחררים ולכל המעוניינים במקצוע אטרקטיבי ובאפשרות להשתלב במהירות בתעשיית ההיי-טק. אורך הקורסים לפיתוח אפליקציות נע בין חצי שנה לשנתיים לערך (תלוי בקצב ובמכונת הלימודים שתבחרו) והוא מאפשר, במרבית המקרים, להמשיך לעבוד תוך כדי הלימודים.

 

 

בסיומו תדעו לפתח אפליקציות לסמארטפונים. אפליקציות של משחקים, למשל, זוכות להצלחה וביקוש רב, אבל כל משתמש סמארטפון יודע שהתחום דינאמי מאוד, ושהמצאה טובה, רעיון טוב וביצוע ראוי לאפליקציה, עשויים להפוך אתכם לסופר-מבוקשים בתחום מפתחי האפליקציות ולהביא אליכם כסף טוב וגם לא מעט יוקרה.

 

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער