קורס אנימציה במכללת Animaya

קורס אנימציה

מפליא לראות כיצד דמויות יכולות לזוז על המסך כיום ואף כיצד הן מסוגלות 'לקפוץ החוצה' ולהסתובב בקהל הצופים. יותר מפליא שרבות מן הדמויות האלה הן דמיוניות לחלוטין ושראשיתן בקו ממזרי בעיפרון על נייר או בגוש פלסטלינה. כשצופים בסרטים רבים אי אפשר להבין איך נוצרים כל האפקטים המרשימים. אי אפשר להבין, למשל, איך גורד שחקים קורס וקם מחדש כשגיבור על מניע את מחוגי השעון לאחור או כיצד הופכת תולעת קטנה למפלצת ענקית הממלאת את המסך כולו. לא פשוט ליצור דברים כאלה, אבל כמובן שאפשר ללמוד את הסודות במכללות לאנימציה. ניתן ללמוד את היסודות של המקצוע המתוחכם והחדשני ביותר של אמנות הקולנוע במכללת אנימאיה במסגרת קורס אנימציה ייעודי.

 

מכללת אנימאיה היא בית ספר לאנימציה אשר בקורס האנימציה המתקדם בבית ספר לאנימציה לומדים הסטודנטים באולפנים מאובזרים בציוד המשוכלל ביותר את השימוש הנכון והיצירתי בתוכנות האנימציה המקצועיות בהן עושים שימוש גם בתעשיה: תוכנת מאיה, פוטושופ תלת מימד, פרמייר ותוכנות עריכה שונות. בנוסף לכך, עיסוק באנימציה הוא קולנוע לכל דבר, כך שתלמידים בבית ספר לאנימציה צריכים ללמוד כיצד לכתוב תסריט ולהכיר את השפה הקולנועית התיאורטית על בוריה במסגרת קורס אנימציה. מכללות לאנימציה בהן מעוניינים להציע לתלמידים בסיס מקצועי רציני באמצעותו יוכלו להשתלב בשוק העבודה צריכות לכלול את הנושאים החשובים האלה בתוכנית הלימודים של כל קורס אנימציה ראוי לשמו. ואכן, בוגרי קורס אנימציה יסודי מטעם מכללת אנימאיה יכולים להשתלב בהפקות האנימציה הגדולות ביותר של תאגידים כמו דיסני ויוניברסל. בנוסף, בוגרי המכללות לאנימציה יכולים לעבוד בחברות הייטק ולעסוק בהדמיה ממוחשבת לסרטוני הדרכה, לפרסומות, לקליפים מוסיקליים עבור משרדי אדריכלות ובתחומי עיצוב שונים.

 

בית הספר לאנימציה של מכללת אנימאיה

במכללת אנימאיה, שלא כמו במכללות לאנימציה אחרות, מבינים שהסטודנטים עסוקים. כולם עובדים במשרות כאלה ואחרות, משרתים בצבא או לומדים במסגרות אחרות. מסיבה זו מקיימת המכללה לימודים בכל רחבי הארץ. הקורסים המתקדמים מתקיימים באולפני לימוד משוכללים המאובזרים בציוד חדשני בלב תל אביב. בית הספר שוכן במתחם תיכון עירוני א' סמוך לסינמטק אשר נמנה על התומכים הרשמיים במכללה. הקורסים בבית הספר מהנים מאד אך גדושים. שעות הלימוד מנוצלות ואינן 'נמרחות', כך שכל סטודנט זוכה לתמורה הראויה ביותר לשכר הלימוד ששילם. המדריכים והמרצים בבית הספר הם מקצוענים מן השורה הראשונה, שעבודותיהם זכו בפרסים יוקרתיים. רובם ככולם פעילים בשוק העבודה בתחום האנימציה ובהתאם, הם מסוגלים להעניק לתלמידים את ההכוונה התעסוקתית והמקצועית הנכונה. כידוע, האנימציה הממוחשבת של הסרטים המופקים כיום דורשת צוותים גדולים וכרוכה בחלוקת עבודה מסודרת וקפדנית. גם התלמידים בקורסים של מכללת אנימאיה ילמדו להפיק פרויקטים משותפים משלב הרעיון ועד להוספת אפקטים מיוחדים, ביצוע וכוונון בתלת מימד. הם ייצרו את הסיפור, התסריט, הדמויות, הפסקול ויערכו את התמונות לרצף ויודרכו על ידי אנשי סגל המתמחים בתחומים המקצועיים השונים.

 

למסיימי קורס אנימציה במכללות לאנימציה ראויות לשמן יש סיבה לגאווה- הם עוסקים באחד המקצועות המהפכניים והחדשניים ביותר, המשלבים מצד אחד אמנות ויצירתיות, ומצד אחר שימוש באמצעים הטכנולוגיים המשוכללים ביותר, כלי עבודה ממוחשבים להדמיה המפיחים רוח חיים בכל תרחיש חזותי שאפשר לדמיין. מסיבה זו, האנימציה משמשת כיום לצרכים רבים מעבר לבידור ולקולנוע של סרטים שוברי קופות. בוגרי המכללות לאנימציה משתלבים גם בתחומי הרפואה, הבניין, המדע, העיצוב והביטחון. זהו מקצוע סוחף שאין רבים כמוהו, אשר יוצר עולמות אפשריים ומנפיש אותם בדרכים שלא יאומנו.

 

 

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער בפסח