פסטיבל אנימציה בסינמטק תל אביב

היכונו!!! היכונו!!! פסטיבל אנימקס שיתקיים בסינמטק תל אביב חוגג השנה 16 שנים.

החגיגה תתקיים בתאריכים 2 – 6 באוגוסט ואתם מוזמנים.

במהלך הפסטיבל צפויות הפתעות רבות וביניהן:

הרצאה של התסריטאי , מייק רייס, יוצר סדרת האנימציה המפורסמת  בעולם "משפחת סמפסון" , המוקרנת ברשת פוקס האמריקאית מזה 27 עונות רצופות. רייס זכה ב 4 פרסי אמי במהלך השנים יחד עם שותפיו לסדרה. במהלך ההרצאה חושף רייס טפח מאחורי הקלעים של הסדרה.

קלאוס ג'נסון מאייר הקומיקס המפורסם של גיבורי העל יתארח גם הוא בפסטיבל. ג'נסון הוא אמן קומיקס אמריקאי העובד באופן קבוע עם חברות הענק די. סי. ומארוול. לאורך 40 שנות הקריירה שלו צייר ג'נסון כמעט כל גיבור על שניתן לעלות על הדעת, מספיידרמן, דרך האוונג'רס, באטמן וסופרמן.

 

מה עוד בפסטיבל ? כוורת מצוירת – מופע האיחוד של כל איורי הלהקה אורח מרכזי: דני סנדרסון. ו… מאחורי הקלעים של ניר וגלי יוצרי פינת האנימציה מ"ארץ נהדרת" מספרים על תהליך העבודה מפיתוח הרעיון, והתסריטים, דרך עיצוב הדמויות והסביבה, חלוקת העבודה בצוות ועד לדיבוב ולהתאמת הפסקול. הצצה אל מאחורי הקלעים של חומי, מישמיש, שולי ועוד.

בין הרצאה לסרט בואו לבקר אותנו . כן! מכללת אנימאיה נמצאת ממש במרכז העיניינים! חפשו בסינמטק את מסעדת ג'ויה. מאחורי המסעדה יש מעליות שקופות. אנחנו נמצאים בקומה השניה. אתם מוזמנים לשיחה עם מנהל המכללה מתי שמתאים לכם ללא תיאום מראש.

תוכלו להתרשם ממגוון הקורסים והחוגים שיש לנו. החל מקומיקס, אנימציה ועד תלת מימד.

קורס אנימציה קלאסית, קורס מאיה – התוכנה המובילה לאנימציה בתלת מימד, קורס בפיסול דיגיטלי בתוכנת זיבראש, עריכת אפקטים באפטר אפקטס, חוגים לקומיקס לילדים ולנוער, חוג חדש לפיתוח משחקי מחשב ועוד…

כל מי שירשם בזמן הפסטיבל לאחד הקורסים יהנה מהנחה מיוחדת!!!

מחכים לכם באנימאיה

 

 

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער