לבחור ליצור… בדרך שלכם!!!

אתם יודעים שיש לכם את זה!!!! אתם כישרוניים, יצירתיים ומקוריים וכאשר אתם מציגים את הרעיונות הויזואליים שלכם הם מיד יוצרים באזז ומעוררים עניין. אין ספק שלימודי אנימציה במוסד לימודי איכותי יאפשרו לכם להוביל ולהיות בחזית היצירה. הם יעניקו לכם הזדמנות להעשיר את הידע, לפתח את היכולות שלכם ויצעידו אתכם בבטחה לעולם התעסוקה התחרותי.

בישראל מספר מוסדות לימוד המציעים מסלולי אנימציה לצד לימודי מדיה דיגיטלית, ואם אתם שואפים להפוך את האהבה שלכם לקריירה אתם חייבים לבחור את בית הספר הטוב ביותר עבורכם.

מרצה ללימודי אנימציה במכללת 'אנימאיה' מספר: "המכללה שלנו ללימודי אנימציה ומדיה דיגיטלית לא דומה למוסדות חינוך גבוהים אחרים שאנחנו מכירים כמו אוניברסיטה, למשל,  שם משננים תיאוריות מובנות ומושגים. המטרה שלנו היא להעניק לסטודנטים את החופש לחקור רעיונות חדשים, להעז, לחלום, להיות יצירתיים ללא גבולות ומחסומים. כאן ב'אנימאיה' אנחנו מעודדים את הסטודנטים לחוות ולהתנסות תוך שאנחנו מספקים סביבה תומכת שבה הם יכולים לפתח גם בטחון מקצועי וגם בטחון עצמי. התפיסה הדידקטית שלנו היא ייחודית בכך שאנחנו מאמינים שלכל סטודנט מגיע יחס וליווי אישי לאורך כל מסלול הלימודים וגם בסיומו. בדיוק מסיבה זו בכיתות הלימוד שלנו תמצא מקסימום 6 סטודנטים ובתום הלימודים אנחנו מסייעים עד כמה שניתן לבוגרי המכללה להשתלב בשוק העבודה".

גם התוכנית הלימודית היא חשובה בבואנו לבחור בית ספר ללימודי אנימציה ומדיה דיגיטלית. לאור השינויים התכופים בענפי המדיה, התקשורת, הטכנולוגיה והעיצוב כדאי לבחור בבית ספר שמתרכז במתן כלים מעשיים לסטודנטים, שמשלב ידיים ופועל ביחד עם התעשייה, שמתעדכן ומתאים את עצמו לדרישות המשתנות שמציב העולם שבחוץ.

ומה באשר לסגל ההוראה?. מרצה טוב לאנימציה ולמדיה דיגיטלית הוא שילוב של מנטור, מומחה, מנהיג ומורה. זה אדם שמביא לכיתת הלימוד את התשוקה שלו לאנימציה, לחדשנות וליצירה, את הידע שצבר ואת המומחיות שלו.

מרצה לאנימציה במכללת 'אנימאיה' המשיך לספר לנו: "התפקיד שלי כמרצה הוא עדין ומשמעותי ואני מתייחס אליו ביראת כבוד. אני לוקח חלק פעיל בעיצוב העתיד של הסטודנטים שלי וזו זכות גדולה. אני וכל סגל המרצים במכללה מחוייבים לרמה לימודית גבוהה ולעדכון מתמיד של תוכנית הלימודים. בראש סגל המרצים עומד מנהל המכללה, ד"ר מאור גל, שהוא במאי, מורה ומרצה שזכה בפרס האוסקר האמריקאי בתחרות בינלאומית לסרטי נוער בהוליווד!!!. הוא מהווה השראה אדירה עבור כולנו וביחד אנחנו עושים הכול כדי להכין את הסטודנטים לאתגרים שמציב המקצוע".

זה לא סוד שתחום האנימציה הינו תחרותי ומבוקש. התעודה, ההכשרה, תיק העבודות וארגז הכלים שתרכשו בעת הלימודים הם הבסיס והיסודות לקריירה שלכם, ורק בית ספר מוביל לאנימציה יכול לפתוח עבורכם דלתות ולקחת את הקריירה שלכם קדימה.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער