חוג אנימציה לבעלי ADHD

וולט דיסני, רובין ויליאמס, סטיבי וונדר, פאבלו פיקאסו, וולפגנג אמאדאוס מוצארט, סלבדור דאלי ואלברט אינשטיין – אלו הם רק חלק מהאמנים והמדענים שהתמודדו במהלך חייהם עם הפרעת קשב וריכוז, והפכו אותה מ"דיפקט" ל"אפקט". ההברקות שאנשים אלו הביאו לעולם שינו אותו מקצה לקצה ושינו גם אותנו.
הם הצליחו לנתב את המחשבות המפוזרות ליצירות מופת, להפוך את הסקרנות ליזמות ואת קשיי הלימוד לחשיבה ספונטנית ומקורית.
אז אם גם אתם או הילד/ה שלכם מתמודד/ת עם הפרעת קשב וריכוז, יש לנו חדשות נהדרות עבורכם. מוסדות לימודיים בישראל הבינו בשנים האחרונות שהפוטנציאל שגלום בכם הוא עצום וכי בהנתן התנאים הנכונים תוכלו להשלים כל משימה ולכבוש כל פסגה.

רונית פסיכולוגית חינוכית: "זה מדהים לגלות כמה אנשים מוכשרים במהלך ההיסטוריה וגם היום התמודדו בהצלחה יתרה עם הפרעות קשב וריכוז. הסימפטומים שבספרות הקלינית מתוייגים כשליליים יכולים להפוך לחיוביים אם נותנים לנער/ה את התנאים הנכונים. כולם מדברים על בעיות ההתנהגות, על הפרעות בכיתה, על האימפולסיביות ועל החשיבה המבוזרת שמאפיינים בעלי הפרעות קשב וריכוז, אבל משום מה ממעטים לדבר על כך שאנשים שמאובחנים ב-HDHD גם ניחנו בתכונות חשובות ונדירות כמו מקוריות, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה וחדשנות. הם היזמים שלנו, האמנים שבקרבנו, הם מדענים מהפכניים וזאת לא למרות ההפרעה כי אם תודות לה." הסוד: כיתות לימוד קטנות ולימודים בקצב אישי.

בעולם כבר הבינו שאם התנאים טובים ומתאימים, אז אין גבול לאפשרויות עבור בעלי הפרעות קשב וריכוז, ומסתמן כי גם בישראל המהפכה מתחילה לה ככה בשקט בשקט.
כך למשל, המכללה לאנימציה ולמדיה דיגיטלית 'אנימאיה', שממוקמת ברחוב הארבעה בתל אביב, מציעה קורסים באנימציה ובמדיה דיגיטלית שהם בבחינת מהפכה והם מהווים בשורה נפלאה למתמודדים עם DHD.
תוכנית הלימודים של מכללת 'אנימאיה' אמנם מובנית אך היא מודולארית ומותאמת אישית. כל סטודנט וסטודנט לומד בקצב שלו ובכיתות לומדים עד 6 סטודנטים בלבד!!!. העזרים המיוחדים, חומרי הלימוד, היחס האישי, תשומת הלב שהמרצה יכול להעניק לכל סטודנט והאווירה המיוחדת יוצרים חממה יצירתית שבה יכולים לפרוח ולשגשג סטודטים בעלי הפרעות קשב וריכוז אך גם מתאימה לסטודנטים שלא אובחנו כבעלי HDHD ומתמודדים עם חוסר ארגון או בעיות ריכוז, וביננו למי מאיתנו אין קשיים כאלו או אחרים.
אין זה מקרי שקשה למצוא מקומות פנויים בקורסי האינימציה והמדיה הדיגיטלית של מכללת 'אנימאיה'. המכללה פועלת בשיתוף ובחסות סינמטק תל אביב כך שהיא צועדת יד ביד עם התעשייה ועושה הכול על מנת לסייע לבוגריה להשתלב בשוק העבודה בתום הלימודים.

'אנימאיה' שהוקמה בשנת 2007 כבר רכשה לעצמה מוניטין מפואר, נחשבת למוסד מוכר בתעשייה והקורסים במכללה מוכרים לשימוש בכספי הפיקדון לחיילים משוחררים. בראש סגל המרצים עומד מנהל המכללה – ד"ר מאור גל, במאי, מרצה ומורה עתיר ניסיון שזכה בפרס האוסקר האמריקאי בתחרות בינלאומית לסרטי נוער בהוליווד.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער בפסח