בית ספר לאנימציה

קורס אנימציה לנוער בית ספר לאנימציה

חידושים בבחירת בית ספר לאנימציה

תחום האנימציה התלת ממדית הינו תחום הצובר תאוצה ופופולאריות בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע. אנו עדים לכך דרך סרטי הצלחה מסוג זה ההולכים ומתרבים כגון: שר הטבעות, רטטוי, הארי פוטר ועוד. ככל שהמקצוע הופך מבוקש יותר בארץ ובעולם כך מתרבים התוכנות והחידושים בתחום. לכן, כאשר מבקשים לבחור בית ספר לאנימציה יש לבחון בדקדקנות את תכנית הלימודים ואת מידת העדכנות והחדשנות של תכנית הלימודים.

אחת התוכנות המרכזיות בתחום התלת מhמד היא MAYA . התוכנה שזכתה באוסקר האמריקאי על הפקת סרטי איכות. במסגרת בית ספר לאנימציה "אנימאיה", נפתח קורס אנימציה חדש בתוכנה איכותית זו. זאת כמובן בנוסף ללימודי האנימציה הכלליים המשולבים בתכניות הלימודים הסטנדרטיות. למזדרזים להירשם יוענק אייפד 2 חינם, עד גמר המלאי. לתיאום שיעור ניסיון חינם- 077-550-2426

קורס אנימציה ייחודי נוסף המוצע במסגרת בית ספר לאנימציה "אנימאיה" הינו קורס 3d max המיועד בעיקר לגרפיקאים, מעצבי פנים, אדריכלים וכל מי שמעוניין להרחיב את הכישורים שלו בתחום האנימציה הממוחשבת. קורס זה משפר פלאים את איכות התכנון האדריכלי מאחר והוא מאפשר יצירת הדמיות אדריכליות ורפרזנטציות לעיצוב וסרטי תדמית. הנרשמים לקורס זה בסמסטר הנוכחי יזכו ללמוד את הקורס בחצי מחיר.

בית ספר לאנימציה "אנימאיה" הוקם בשנת 2005 וכבר הצליח לגדל בוגרים מצליחים, זוכי פרס האוסקר בפסטיבל בינלאומי לסרטי תלמידים בלוס אנג'לס. זאת בזכות הקניית מיומנות גבוהה ואינסוף התנסויות המתאפשרות במכללה: כל תלמיד מקבל ערכת הדרכה אישית הכוללת ספר תוכנה + דיסק תוכנת מאיה 2012 לתרגול בבית, כמו כן אחרי כל שיעור מקבלים הסטודנטים את סיכום השיעור בסרט DVD. מכללת אנימאיה לא תשחרר אתכם לחופשי לפני שתכינו תיק עבודות מקצועי, מכאן- דרככם בתעשייה סלולה.

מכללת אנימאיה

בנין הסינמטק קומה ב'  שפרינצק 4, תל אביב

השאירו את שמכם ומספר הטלפון שלכם לשיחת יעוץ.

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער בפסח