בית ספר לאנימציה אנימאיה

בית ספר לאנימציה

מה לומדים בבית ספר לאנימציה אנימאיה? אנימציה, או הנפשה בעברית. תחום שהפך בשנים האחרונות לתחום פופולרי במיוחד. האנימציה שבולטת מאד בסרטי הילדים ובתוכניות הילדים הרבות המשודרות מדי יום מאז ומעולם בטלוויזיה הטמיעה את הדמויות המצוירות עמוק בראשנו ובעיקר בליבנו. הקולנוע שאנחנו מכירים קיום עושה שימוש נרחב מאד באנימציה, גם בסרטים שאינם סרטים מצוירים בהכרח. היכולות של האני מטורים מאפשרות להם פיתוחים שונים בתחום האפקטים ובשילוב אנימציה ממוחשבת עם מציאות קולנועית.

בית ספר לאנימציה, מציאות או חלום?

עבור מי שבילה שעות ברישום דמויות על גיליונות נייר והניע אותם במהירות כדי ליצור תמונה נעה בתור ילד בית הספר לאנימציה הוא כלל לא חלום אלא מציאות שבהחלט יכולה להגשים חלומות. בית ספר לאנימציה או מכללה לאנימציה פותחת בפני חובבי הז'אנר את האפשרות ללמוד מקצוע מרתק, המשלב בתוכו ציור, רישום, מחשבים, טכנולוגיה חדשנית ועוד. בית הספר לאנימציה או המכללה לאנימציה הם בתי ספר מקצועיים המתמקדים בתחום הספציפי הזה, החומר הוא עיוני ומעשי במשולב והתוצאות לרוב הם כישרונות חדשים בעולם הקולנוע וההנפשה כמו גם חוויה יוצאת דופן לכל סטודנט.

לעבוד עם מיקי מאוס

כל בוגר בית ספר לאנימציה או מכללה לאנימציה חולם על היום בו ילחצו את ידיו מפיקי חברת דיסני ויקבלו אותו לשורותיהם. החלום אמנם מורכב משהו אך אפשרי. שני בוגרי בית ספר לאנימציה בישראל אכן עובדים בדיסני, מי יודע אולי תהיו אתם בוגרי בית ספר לאנימציה או מכללה לאנימציה הבאים שמאיירים את הסרט הבא.

כנסו אל אל בית הספר לאנימציה, אנימאיה המכללה אנימציה. תקבלו אצלנו את כל המידע הדרוש ותוכלו לעשות את הצעד הראשון שלכם בדרך לקריירה מרתקת ובדרך להגשים חלום.

קראו עוד:

קורס MAYA

קורס איור וציור דיגיטלי

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער בפסח