בדיקות איכות בזמן פיתוח

בדיקות איכות בזמן פיתוח – שלב קריטי להצלחה בזמן אמת:

אפליקציות לטלפונים סלולריים הם הדבר החם ביותר כרגע בשוק המדיה הדיגיטלית. הסמרטפונים הופכים להיות מרכז חייו של האדם המערבי, והשימוש היומיומי הגובר בהם, מצריך פיתוח יעיל ואיכותי של אפליקציות מועילות ומהנות אולם חשוב מכך – יעילות. בתחילת דרכם של הסמרטפונים בישראל, היו האפליקציות בעיקר מקור לשעשוע והנאה, ויזמים זריזים הצליחו להרוויח לא מעט מהחידוש הטכנולוגי הנחמד הזה. אבל עם ההתקדמות הטכנולוגית המהירה, הבינו הן המפתחים והן הלקוחות, כי הסוד כבר איננו שמור, ומעיכת נמלים או חיתוך פירות באמצעות האצבע, הם כבר לא הלהיט שהיו, וכיום הלקוח הממוצע מעדיף אפליקציות מהן ניתן להפיק תועלת של ממש. ללא קשר למטרת האפליקציה, אחד החלקים החשובים ביותר שלה, הוא היכולת לתפקד בזמן אמת כאשר היא אמורה לפעול מול אלפי או מאות אלפי או במקרה של אפליקציות של חברות עולמיות לעיתים מיליוני משתמשים. בעבר קשה היה למפתחים בזמן הפיתוח לצפות כיצד תתפקד האפליקציה, והמפתחים נאלצו להמר על הצלחתה מה שהביא לכשלונות לא מעטים. אולם ההכרה בצורך הזו הביאה לפיתוחן של תוכנות בדיקה כמו robotium המיועדת בעיקר למערכת ההפעלה אנדרואיד, ומאפשרות למפתחים לרדמות זמן אמת עבור האפליקציה, ועל ידי כך לייעל את התפקוד שלה, ולהוציא אותה לשוק כאשר היא מוכנה באמת, ללא הימורים ובהצלחה אמיתית.

הורדה אחת ביום – זה לא ממש הקצב שחלמת עליו:

פיתוח אפליקציות סלולריות נחשב לשוק צעיר ומפתח, אולם למרות זאת אין לטעות ולחשוב כי המלאכה פשוטה וההישגים קלים. לא מעט מפתחי אפליקציות, נאלצים לגלות כי האפליקציה שלהם "מעלה אבק" על מדפי חנויות האפליקציות הוירטואליות, וכי החלום שלהם על התעשרות מהירה והבאת תועלת לאנושות, לא תואם את חלומם של משתמשי מיליוני האפליקציות המוצעות למכירה או לקבלה חינם. אפליקציות סלולר משמשות היום ארגונים ועסקים רבים, בעיקר ככלי לפיתוח קהל היעד ולהגדלת נתח השוק של הארגון, על ידי הנגשת האפליקציה ללקוחות והפיכתם למשתתפים יומיומיים בהליכים המתבצעים בארגון. כך למשל לקוח בנק כלשהו, נחשבף על ידי אפליקצית הבנק לשירותי הבנק כמעט בכל רגע נתון גם אם אינו זקוק באמת לשירותי הבנק, וכך התרגלו לקוחות טלפונים סלולריים לשהות ברשתות חברתיות גם כאשר אין בכך כל צורך אמיתי.

פיתוח אפליקציית סלולר – ממש לא "עשה זאת בעצמך":

בישראל קיימות כיום חברות רבות היודעות לפתח אפליקציות סלולריות עבור כל סוגי העסקים והחברות ולהתאים אותן כך שיגבירו את הפעילות העסקית של אותן חברות. חברות הפיתוח הללו מציעות ללקוחות פיתוח מקצועי המלווה בהליכי בדיקה רציניים המבטיחים כי האפליקציה אכן תמלא את ייעודה ברגע האמת ולא תקרוס או תהפוך לנטל על המשתמשים שימהרו לנטוש אותה, ובכך תיפגע המטרה העיקרית של העסק שהיא הגדלת הפעילות העסקית. חברות האפליקציה המתקדמות יותר, מצטיינות כיום במתן סל שירותים רחב יותר הכולל פילוח שוק מדוייק, ביצוע סקרי דעת קהל ועוד, המבטיחים כי הליך הפיתוח לא יתחיל אלא רק לאחר וידוא כי יש ביקוש אמיתי לאפליקציה וכי קהל היעד אכן ישתמש בה.

קרא עוד:

קורסי אנימציה

קורס איור וציור דיגיטלי

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מעוניינים להיות אנימטורים?

בואו להפוך את האהבה שלכם למקצוע מבוקש בעולם הדיגיטל

מעוניינים להיות אנימטורים?

קורסים מקצועיים

אתם בוחרים היכן ללמוד: מהבית (אונליין) או במכללה בסינמטק ת''א

קורסים לילדים ונוער בפסח